lapkritis 2022
P A T K P Š S
     
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.50 - 11.35
5. 11.55 - 12.40
6. 12.50 - 13.35
7. 13.45 - 14.30

Archyvai

Archyvas 2022 lapkritis 25

Lapkričio 17 ir 22 dienomis visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą gimnazijoje, Janina Alkovska organizavo diskusijas, skirtas alkoholio ir narkotikų vartojimo prevencijai, vyko  filmo,,Tavo pasirinkimas” peržiūra.
7-IVg klasių mokiniai diskutuodami pajautė, kiek yra priklausomi nuo aplinkinių, klasės lyderių nuomonės, kiek svarbi jiems jų pačių  nuomonė. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad paprasta pasakyti tai, ką galvoji, tačiau pradėjus kalbėtis ir susidūrus su oponento argumentais, kartais sunkiai sekėsi  ginti savo nuostatas.
Susitikimo metu  buvo aptartos mūsų rajono vaikų alkoholio bei narkotikų vartojimo problemos, išsiaiškinta, iš kur atsiranda ,,statistika”.
Tiesa paprasta – priklausomybės prasideda nuo pabandymo, o vėliau išsivysto piktnaudžiavimas ir pripratimas. Paauglystėje labai lengva suabejoti savimi, tačiau nesvarbu, koks tavo amžius, vis tiek esi pats svarbiausias, vienintelis ir nepakartojamas, turi gyvenimo vertybes, siekius, troškimus, svajones. Tačiau kai esi apsvaigęs -  paleidi kontrolės pultą iš rankų.
Apie naujas psichoaktyvias medžiagas pasakoja dr. ROBERTAS BADARAS (trukmė 22:15): https://www.youtube.com/watch?v=-uddHvZWTUQ
Nors priklausomybė yra sunki tiek pačiam žmogui, tiek aplinkai, tačiau iš jos išeiti ir pasveikti galima. Svarbiausia pripažinti ir laiku kreiptis pagalbos
https://pagalbasau.lt/
2022 m. rugsėjo–lapkričio mėn., bendradarbiaudama su VšĮ „Fitonika“, gimnazija įgyvendino Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo projektą „Asmenybės psichologinis, emocinis ir socialinis atsparumas: iššūkiai ir sprendimai“. Projekto tikslas – suteikti žinių ir praktinių gebėjimų įveikiant neigiamus psichologinius, emocinius ir socialinius iššūkius.
        Projekto metu vyko paskaitos ir praktiniai mokymai mokiniams, pedagogams, tėvams. Psichologas teorinio-praktinio užsiėmimo metu mokė paauglius psichologinio atsparumo, pažinti emocijas, resursus, kurie stiprina gyvenimą. Įvairaus amžiaus mokiniai per šokį ir judesį mokėsi pažinti ir išlaisvinti emocijas. Alytaus dramos teatro aktoriai kartu su vaikais nuotolinėje edukacijoje „SuARTėjimai – KnygAntinas“ žiūrėjo spektaklių ištraukas ir diskutavo apie veikėjų charakterius, mokėsi atrasti pagrindinių personažų tikslus, ištraukos idėją, mokėsi vertinti emocijas ir geriau suprasti kultūrinį gyvenimą.
         Projekto metu suteikta naudingų žinių ir praktinių gebėjimų pedagogams ir tėvams. Jie mokėsi laiko ir darbų planavimo, būti savo laiko šeimininku ir per tą patį laiką padaryti daugiau bei patirti mažiau įtampos. Gydytojas mokymų-paskaitos metu mokytojams papasakojo, kas sudaro psichologinį atsparumą ir kaip jį padidinti, pateikė daug praktinių žinių, kaip įsisąmoninti mintis, emocijas, savo kūną ir elgesį. Psichoterapeutė  mokė, kaip padėti mokiniui, paaiškino, kas vyksta smegenims ir dėmesiui šiuolaikiniame pasaulyje, parodė ugdymo praktikų, kaip susikaupti, išlaikyti dėmesį, sumažinti nerimą.
          Projektą užbaigė Alytaus dramos teatro edukacinis monospektaklis „SEEN“ apie kūno kultą, valgymo sutrikimus, psichologinį smurtą ir nemeilę sau.
           Dėkojame VšĮ „Fitonika“ projekto vadovei Ritai Rukštelytei už galimybę mūsų gimnazijos bendruomenei nemokamai dalyvauti projekte.