
Projekto metu vyko paskaitos ir praktiniai mokymai mokiniams, pedagogams, tėvams. Psichologas teorinio-praktinio užsiėmimo metu mokė paauglius psichologinio atsparumo, pažinti emocijas, resursus, kurie stiprina gyvenimą. Įvairaus amžiaus mokiniai per šokį ir judesį mokėsi pažinti ir išlaisvinti emocijas. Alytaus dramos teatro aktoriai kartu su vaikais nuotolinėje edukacijoje „SuARTėjimai – KnygAntinas“ žiūrėjo spektaklių ištraukas ir diskutavo apie veikėjų charakterius, mokėsi atrasti pagrindinių personažų tikslus, ištraukos idėją, mokėsi vertinti emocijas ir geriau suprasti kultūrinį gyvenimą.
Projekto metu suteikta naudingų žinių ir praktinių gebėjimų pedagogams ir tėvams. Jie mokėsi laiko ir darbų planavimo, būti savo laiko šeimininku ir per tą patį laiką padaryti daugiau bei patirti mažiau įtampos. Gydytojas mokymų-paskaitos metu mokytojams papasakojo, kas sudaro psichologinį atsparumą ir kaip jį padidinti, pateikė daug praktinių žinių, kaip įsisąmoninti mintis, emocijas, savo kūną ir elgesį. Psichoterapeutė mokė, kaip padėti mokiniui, paaiškino, kas vyksta smegenims ir dėmesiui šiuolaikiniame pasaulyje, parodė ugdymo praktikų, kaip susikaupti, išlaikyti dėmesį, sumažinti nerimą.
Projektą užbaigė Alytaus dramos teatro edukacinis monospektaklis „SEEN“ apie kūno kultą, valgymo sutrikimus, psichologinį smurtą ir nemeilę sau.
Dėkojame VšĮ „Fitonika“ projekto vadovei Ritai Rukštelytei už galimybę mūsų gimnazijos bendruomenei nemokamai dalyvauti projekte.