Birželio 5-9 dienomis gimnazijos pradinukai turiningai, aktyviai, prasmingai pradėjo vasaros atostogas – dalyvavo mokinių poilsio stovykloje.
Stovyklos programa buvo nepaprastai intensyvi. Pirmą dieną mokiniai domėjosi Lietuvos legendomis – skaitė, žiūrėjo vaizdo įrašus, pasakojo, diskutavo, piešė, lipdė… Ypatingai daug dėmesio buvo skirta mūsų valstybės sostinių – Kernavės, Trakų, Vilniaus – lengendoms ir padavimams.
Atroji stovyklos diena buvo skirta gimtosios vietovės tyrinėjimui. Vaikai leidosi į žygį po Dieveniškių istorinio regioninio parko lankytinas vietas maršrutu Dieveniškės – Bėčionys – Poškonys – Stakai – Dieveniškės. Žygio metu mokiniai aplankė Bėčionių piliakalnį, Grybiškių pušį, Grybiškių ąžuolą, Rimašių akmenyną, Stakų ąžuolą ir konglomeratų luistus.
Trečią dieną stovyklautojai praleido Kernavėje: tyrinėjo pagal archeologinių tyrimų medžiagą atkurto XIII – XIV a. Kernavės Viduramžių miesto fragmentą – trijų amatininkų sodybų kompleksą, įkopė į visus penkis piliakalnius, apžiūrėjo Kernavės archeologinės vietovės muziejaus ekspoziciją, dalyvavo edukacijoje „Kaip žmonės senovėje gyveno?“.
Ketvirtą dieną mokiniai tyrinėjo Trakų miesto įdomybes. Pirmiausia stovyklautojai nuvyko į Senuosius Trakus, kur kunigaikštis Gediminas perkėlė Lietuvos sostinę iš Kenavės, o vėliau patraukė į Naujuosius Trakus. Pažintinės ekskursijos po miestą metu mokiniai sužinojo šį tą apie Trakų miesto istoriją, išgirdo legendą apie Galvės ežero paslaptis, aplankė pusiasalio pilies liekanų ir kitų statinių kompleksą, apžiūrėjo salos pilyje įsikūrusio Trakų istorijos muziejaus ekspoziciją, dalyvavo edukacijose „Regiu Trakų pilį“ ir „Surask lobį“.
Penktą stovyklos dieną vaikai praleido gimnazijoje: apibendrino išvykų ir edukacijų metu įgytas žinias, lipdė molines puodynes, gamino magnetukus su šalies istorijos, pasakojimų ir legendų atspindžiais.
Per šias penkias dienas mokiniai praplėtė akiratį, giliau pažino savo šalies istoriją ir tautos kultūrą, patyrė atradimų tyrinėjant džiaugsmą, ugdėsi kūrybiškumą, išbandė fizines jėgas, įgavo dar daugiau pasitikėjimo savimi, išmoko glaudžiau bendradarbiauti su kitais gimnazijos bendruomenės nariais.