Pasakų sekimas – puiki auklėjimo priemonė, kuri formuoja vaiko žmogiškąsias vertybes ir mąstymą: jis pradeda mąstyti vaizdais. Mažasis skaitytojas žavisi pasakų personažais, pats įsivaizduoja tarsi būtų jais.
Susirinkome į jau tradicine tapusią popietę. Pakvietėme pasiklausyti ir priešmokyklinės grupės vaikus. Sekti savo pasaką pradėjo drąsiausia iš dalyvių pirmokė Gabriela Žebialovič. Ji pasekė pasakėlę „Skrendančios knygos“, jos klasės draugė Silvija Dobrinskytė –„Stebuklinga obelis“, o jos sesutė Viktorija – pasaką „ Šunelis“. Martynas Butrimas gražiai sekė pasaką „Žiogas ir skruzdėlė“. Antrokė Margarita sekė pasaką „Vištytė ir gaidelis“. Vėliau įsidrąsino ir kiti mokiniai. Trečios klasės mokinės pasekė pasakas „Bembis“ (Adriana Siliuk), „Kulverstukas“ (Taita Lukjanova), „Sniego karalienė“ (Silvija Žebialovič). Ketvirtos klasės mokinės pasirinko ne mažiau gražias pasakas. Kotryna Salavei sekė pasaką „Gandras, varlės ir gyvatės“, Greta Lukaševič – „Vilius Telis“, o Angelina Kondrackaja – „Pasaką apie ąžuolą“.
Visi dalyvavusieji pasakų pristatyme buvo apdovanoti.
„Pasakos suteikia galimybę patikėti, kad ir realybėje gali patirti stebuklus. O ir pačios pasakos kūrimas tam tikra prasme yra stebuklas, juk prie jos prisilieti tik tu, jos kūrėjas“ tvirtina pasakos kūrimo kursų autorė Gražina Deveikytė.
Bibliotekininkė Ilona Baležentienė