liepa 2025
P A T K P Š S
     
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.50 - 11.35
5. 11.55 - 12.40
6. 12.50 - 13.35
7. 13.45 - 14.30

Archyvai
                                       
              Šiais mokslo metais mūsų gimnazija pradėjo dalyvauti tarptautiniame  Erasmus+ projekte  „Išmanioji mokykla išmaniam amžiui“( „Smart school for smart age“).
             Projekto tikslas: ugdyti projekte dalyvaujančių mokinių tarpkultūrines, lingvistines, informacinių technologijų naudojimo matematikos, literatūros, tikybos pamokose kompetencijas, panaudoti skirtingų kultūrų gerąją mokymosi  patirtį, gerinti bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius daugiakultūrinėje aplinkoje.
              Projekto koordinatoriai – Agrupamento de Escolas Antonio Correia Oliveira mokykla Esposende mieste Portugalijoje. Projekto partneriai:  Ozel Canik Ugur Anadolu Licėjus  Samsūne, Turkijoje, G.S. Rakowski  sporto mokykla Dobricho mieste Bulgarijoje bei  S.F.Klonowicza pagrindinė mokykla iš Sulmierzyco  Lenkijoje.
              Dar rugsėjo mėnesį buvo  įsteigtas projekto koordinacinis komitetas mūsų gimnazijoje. Komiteto nariai: gimnazijos direktorė Lolita Mikalauskienė,  direktoriaus pavaduotoja ugdymui Regina Barsulienė, anglų kalbos mokytoja Ingrida Lisinskienė, matematikos mokytoja Regina Ratkevičienė, buhalterė Marija Žukovskaja. Projekto dalyviai 14 – 18 metų gimnazijos moksleiviai.
              Šių metų birželio 2 – 8 dienomis užsieniečių delegacijos lankėsi Lietuvoje. Mūsų  gimnazijos  II G klasės  mokiniai: Ieva Gaidytė, Dominika Lukaševič, Edvinas Kalyška, Donatas Verbickas,  III G klasės  mokiniai: Saulė Peseckaitė, Beata Subočiūtė, Eva Gordynec, Zofija Sinkevičiūtė, Deividas Narbutas, Laurynas Butrimas bei IG klasės mokinys Arnoldas Vasiliauskas ir abiturientas Virmantas Mikoleika aktyviai padėjo mokytojams organizuoti kūrybines dirbtuves užsienio šalių mokiniams, kūrė interaktyvias pamokėles, ruošė ir organizavo žaidimus, pristatė gimnaziją, Dieveniškių istorinį regioninį parką svečiams, vedė trumpas ekskursijas Vilniuje.
               Mokiniai turėjo atlikti namų darbus:  pristatyti 3 interaktyvias programėles, naudojamas literatūros bei tikybos pamokose. Mūsų mokiniai kūrė prezentacijas apie literatūros klasikus, rašiusius religine tematika. Buvo  pristatyti Donelaičio ,,Metai“, B. Brazdžionio kūryba, Dž. G. Bairono ,,Kainas“. Pristatymai buvo kurti Prezi, PowerPoint  programėlėmis, o apklausas ir testus  mokiniai kūrė naudodami Kahoot, Trello programėles bei naudojo internetinę programą www.manoapklausa.lt
              Vizito metu mokiniai bei mokytojai susipažino ne tik su Lietuvos  švietimo sistema, darbu mūsų gimnazijoje, bet ir aplankė žymiausius Vilniaus miesto paminklus: baroko ir gotikos stiliaus bažnyčias, gidai vedė interaktyvias pamokėles Seime, Nacionaliniame muziejuje, Valdovų rūmuose, Genocido ir aukų muziejuje.  Dalyviai  buvo supažindinti su didinga Lietuvos istorija. Didžiulį įspūdį visiems paliko  Trakų pilis, Pavlovo Respublikos istorija, Medininkų pilis. Dieveniškių užkardos pasieniečiai užsienio svečiams pristatė užkardos darbo subtilybes, parodė turimą techniką, ginklus, vyko pamokėlė su kinologais.  Svečiai su didžiausiu susidomėjimu apžiūrėjo Dieveniškių parko lankytojų centro ekspoziciją, susipažino su mūsų krašto kultūra ir istorija.  Ragavo skanių lietuviškų  patiekalų, sriubų bei  saldėsių: tokių kaip šimtalapis, varškės apkepas, šakotis.
           Užsieniečiams įspūdį paliko žalia Lietuvos gamta, piliakalniai, pilys, Vilniaus senamiesčio architektūra, Dieveniškių ,, Ryto“ gimnazijos edukacinės erdvės ir mokymo priemonės, maistas.  Sulaukėme pagyrų už svetingumą bei labai gerai organizuotas veiklas gimnazijoje bei pažintines ekskursijas. Anglų kalbos mokytoja Ingrida vertėjavo tiems, kas nemoka anglų kalbos, o  mokiniams nebuvo problemų susišnekėti su svečiais. Mokiniai išbandė save organizuodami įvairias veiklas užsienio svečiams, pristatydami Lietuvos istoriją, literatūrą, mokė įvairių edukacinių žaidimų bei lietuviško folkloro.
             Mokinių nuomone, tokie projektai ne tik suteikia galimybę susipažinti su naujais žmonėmis, bet ir leidžia palyginti savo tautos papročius su kitų tautų papročiais, mokymo bei mokymosi turinį, mokymo metodus, atrasti naujų galimybių plėsti informacinių technologijų panaudojimą mūsų gimnazijoje. Mokiniai  taip pat turi galimybę gyvai bendrauti anglų kalba, o tai labai svarbu dabartinėje globalioje visuomenėje.
             Manome, jog projektas yra sėkmingai vykdomas visose šalyse, o  kartu praleistas laisvas laikas dar labiau suartina mokinius iš penkių skirtingų šalių ir moko tolerancijos bei pakantumo. 

 

Komentarai išjungti.