liepa 2025
P A T K P Š S
     
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.50 - 11.35
5. 11.55 - 12.40
6. 12.50 - 13.35
7. 13.45 - 14.30

Archyvai

        Šią permainingą kovo 12 dieną Dieveniškių ,,Ryto“ gimnazijoje vyko pirmasis projekto ,,Namai“ užsiėmimas su IIG ir IIIG klasių mokiniais. Dvi valandos prabėgo žaibiškai greitai, nes visi turėjo daug ir įdomios veiklos, kuri lavino mūsų atmintį, reakciją, ugdė gebėjimą bendradarbiauti, nebijoti užmegzti akių kontakto, pasitikėti savo jėgomis ir reikšti emocijas. Taip pat mokėmės nebijoti vaidinti ir būti laisvais. Mūsų nedidelę grupelę pamažu suartino šie užsiėmimai:
    1. Trumpas prisistatymas sėdint ratuku. Kiekvienas turėjo teisę pasisakyti ir būti išgirstas. Kad  projekto rengėjai galėtų susipažinti su dalyviais turėjome pasakyti savo vardą  ir vieną įdomų faktą apie save.
                 2. ,,Žaidimas su kamuoliais“ lavino reakciją ir gebėjimą girdėti vienas kitą, užmegzti akių kontaktą ir jausti ryšį vieniems su kitais. Visi dalyviai stovi ratu ir pradžioje mėto vienas kitam vieną kamuolį, paskui pridedamas antras, trečias ir ketvirtas. Kiekvieno kamuolio pridėjimas turi skirtingas funkcijas. Gaila, bet pirmą dieną darniai atlikti darbą su visais kamuoliais pasisekė tik keletą sekundžių.
                 3.,,Killeris“ arba kitaip ,,Mirksius“. Šio žaidimo metu vedėjas slapta niekam nematant paskiria žmogų, kuris sumirksėjęs viena akimi kitam, duoda ženklą po kelių sekundžių suvaidinti savo mirtį, neišduodant kas jį ,, pašovė“. Kuo daugiau žmonių paslaptingai ,,nušaunama“, tuo geriau. Pastebėjus ,,mirksiuką“ galima išduoti  ir žaidimą laimėti.
                 4.Žaidimas ,,Bunny, bunny, bunnny“ tikrina reakciją. Dalyviai stovi ratu,  vienas ,,triušiukas“ rankomis imituoja ausis, kaimynai iš abiejų pusių pritaria ir trys kartus garsiai sako,, bunny, bunny, bunny!“. Ties ketvirtu ,,bunny“ užmezgęs akių kontaktą ir parodęs ranka perleidžia užduotį kitam.  Laiku nesureagavęs žmogus iškrenta iš žaidimo.
                 5.,,Tas kas šiandien…?” Šis žaidimas žaidžiamas ratu  sėdint ant kėdžių. Vedėjas užduoda klausimą pvz : ,, tas kas šiandien valėsi dantis ?“ Tie žmonės, kurie tai darė, turi atsikelti nuo kėdžių ir greitai perbėgti į kitą vietą. Į savo vietą sėsti negalima. Tam, kam neužteko kėdžių,  užduoda klausimą.
            Dienos užsiėmimą baigėme žaidimu, kurio metu užduoties vykdytojas, įsiklausydamas į dalyvių plojimus, turėjo suprasti užduotį ir ją atlikti. Patikrinę savo klausą, dėmesį, reakciją turėjome papasakoti kaip jautėmės, kokios mintys aplankė vykdant šią užduotį.
            Taigi, ši popietė buvo kupina veiksmo ir daug gerų emocijų. Sprendžiant iš mokinių veidų, projekto pirmas užsiėmimas buvo pavykęs. Emocijos, kurios tryško pamokos metu, buvo nuoširdžios ir teigiamos, niekas nesitikėjo jog mokytis bus taip smagu ir naudinga.

                                                                                                 Zofija  IIIG klasė

Komentarai išjungti.