Dažnai iškyla klausimai, kodėl socialiniuose tinkluose gerokai dažniau perskaitome vaizdu iliustruotas žinutes nei bevaizdes? Kiek kartų greičiau suvokiame vaizdą nei tekstą? Kodėl kai kuriuos logotipus įsimename lengviau, nei kitus? Kodėl užsinorime to, ką pamatome reklamoje? Kaip sukurti vaizdą, kuris būtų informatyvus ir suvokiamas kitų? Kodėl kuriant vaizdą reikia galvoti apie tuos, kuriems daroma?
Šiandien, gruodžio 16 dieną į šiuos klausimus atsakė kūrybinių dirbtuvių metu Lietuvos dizaino asociacijos narė, profesionali dizainerė Austė Dzikaraitė. Ji I-IV klasių gimnazijos mokinius ir mokytojus supažindino su esminiais komunikavimo vaizdu principais, kuriuos naudoja profesionalai, norėdami mus įtikinti ką nors nusipirkti, kuo nors patikėti, ką nors suprasti, bei pakvietė pačius dirbtuvių dalyvius praktiškai išbandyti technikas.
Dėkojame Lietuvos dizaino asociacijai už galimybę dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse ,,Kalbėk vaizdu".
Elektroninis dienynas






