Birželio 9 dieną 6 ir 8 klasių mokiniai fizinę ištvermę ugdė ir poetinio įkvėpimo ieškojo medžių viršūnėse - tokia buvo integruota fizinio ugdymo ir literatūros pamoka kitoje aplinkoje. Per literatūros pamokas šeštokai plačiau susipažino su lyrikos žanru, analizavo eilėraščių poetinę kalbą, pabandė kurti eilėraščius su dirbtinio intelekto pagalba, nors visi pripažino, kad tokios eilės meninės vertės neturi ir greitai pabosta. Aštuntokai nagrinėjo modernius avangardinės poezijos tekstus, aptarė turinį, raišką, domėjosi kontekstu. Didžiausia mįslė mokiniams liko poetinio įkvėpimo klausimas - kur ieškoti temų eilėms? Mokytojos pasiūlymui, kad geriausias įkvėpimo šaltinis gamta ir ekstremalūs pojūčiai, buvo pritarta iškart. Nors oras tądien nelepino – buvo vėjuota, šaltoka ir lijo – mokiniai noriai laipiojo slidžiais medžiais ir sienomis, skiejo lynais, gaudė lietaus lašus ir mėgavosi laisve. Grįždami namo dalijosi patirtimi, aptarė, kokiomis meninėmis priemonėmis galima būtų išreikšti patirtas emocijas. Tokių pamokų metu ugdoma pažinimo, komunikavimo kūrybiškumo ir kitos kompetencijos.