balandis 2021
P A T K P Š S
     
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.50 - 11.35
5. 11.55 - 12.40
6. 12.50 - 13.35
7. 13.45 - 14.30

Archyvai

Archyvas 2021 balandis

      Nors už lango dar šaltokas pavasarinis oras, Poškonių ikimokyklinio ugdymo skyriaus mokytoja Nadežda Malinovskaja kartu su vaikučiais kasdien kalba apie pirmuosius pavasario požymius,  taip pat prisimena, kad balandis – švaros mėnuo. Kaip ir kasmet, taip ir šiais metais, mažieji aktyviai prisijungė prie aplinkos švarinimo akcijos ,,DAROM“, kurios tikslas –  kad vaikai suprastų ir suvoktų, kaip svarbu neteršti gamtos, saugoti ir puoselėti jos grožį. Mūsų mažieji mokinukai, pakviesti Dieveniškių istorinio regioninio parko darbuotojų, su didžiausiu noru ir gera nuotaika rinko šiukšles parko teritorijoje,  stebėjo atbundančios pavasarinės gamtos požymius, parskridusius paukščius. Po naudingų darbų, turiningai praleisto laiko ir skanios šiltos arbatos  į grupę grįžo truputėlį pavargę, bet laimingi, galėję prisidėti prie švarios ir gražios aplinkos išsaugojimo. Žiūrėkite nuotraukas facebook:  https://fb.watch/58Q6hLf7QZ/  

 

Didėjant sergamumui mūsų rajone labai raginame mokytojus, abiturientus, mokyklos darbuotojus ir kitus prioritetinių grupių asmenis, pasiskiepyti.
Registracija vakcinavimui nuo COVID – 19 vyksta rajono sveikatos priežiūros įstaigose, taip pat galima registruotis ir seniūnijoje tel.: 54283.
Raginame laikytis higienos reikalavimų ir karantino ribojimų siekiant užtikrinti ligos plitimo prevenciją.
 

 

    Antrasis internetinis susitikimas tarp mokytojų koordinatorių ir mokyklų partnerių vyko 2021 m. kovo 24 d. 18 val. Portugalijos laiku. Dalyvavo visi koordinatoriai ir komandos mokytojai: Austėja Maskoliūnaitė, Claudia Sá, Laurinda Barros, Lolita Mikalauskiene, Yordan Deykov, Marzanna Stawowy ir Kesim Sevgi iš Lietuvos, Bulgarijos, Lenkijos, Portugalijos ir Turkijos. Pagrindinis projekto koordinatorius Rui Santos pasveikino dalyvius ir padėkojo visiems mokyklų partnerių koordinatoriams už dalyvavimąą susitikime. Visi dalyviai kalbėjo apie pandemijos situaciją kiekvienoje šalyje ir apie tai, kaip jie dirba su mokiniais, dalyvaudami nuotolinėse  internetinėse pamokose. Pagrindinis koordinatorius paaiškino, kad Portugalijos nacionalinė agentūra perspėjo, kad šiais metais fizinio mobilumo vykdyti nebus galima, todėl jis turės būti virtualus. Tokiu būdu buvo pasiūlyta galimybė virtualiai judėti į Portugaliją birželio mėn. Buvo kalbama  apie projekto pažangą kiekvienoje mokykloje. Aptarėme projekto „Išmanioji mokykla protingam amžiui“ literatūros, matematikos ir religijos pamokų įgyvendinimą nuotoliniu  ugdymo būdu  naudojant skaitmeninius išteklius skatinančius  mūsų mokinius mokytis. Per  pirmuosius dvejus metus buvo sukurta: 20 literatūros, 20 matematikos ir 10 religijos pamokų. Šiems 2020–2021 m. metams buvo pasiūlyta kiekvienam partneriui sukurti dar 10 literatūros, 10 matematikos ir 5 religijos pamokas. Kiekvienas partneris, atsižvelgdamas į savo galimybes, turi pristatyti integruotų  pamokų planus. Susirūpinta „Etwinning“, nes patalpinta dar labai nedaug  medžiagos.  Pabrėžta, kad kiekvienas partneris turi pateikti šių mokslo metų veiklų rezultatus. Kiekvienas  turi turėti įrodymus. Taip pat šiuo metu bus sukurtas puslapis projektui skleisti. Šiame puslapyje bus įdėtos kiekvienos mokyklos sukurtų ir bendruomenei išplatintų darbų nuorodos, nuotraukos ir kiti įrodymai. Kalbant apie bendrą veiklą, buvo apibrėžta, kad mokyklos koordinatorius vykdys literatūros klausimyną, kuris bus taikomas mokiniams. Šis klausimynas bus užpildytas anglų kalba naudojant „Google“ formų įrankį ir bus išsiųstas pirmąją balandžio savaitę.
Kiekviena mokykla turi dvi savaites atlikti testą. Balandžio mėn. bus taikomas matematikos, o gegužę – religijos klausimynas. Galiausiai buvo pasiūlytas naujas susitikimas internetu birželio mėn., kad būtų parengta pažangos ataskaita.

NDar Dar senovėje lietuviai pavasarį šventė Gamtos ir visa, kas gyva, atbudimo, prisikėlimo šventę. Pavasaris ir šv. Velykos, regis, neatsiejamas duetas – tiek vienas, tiek kitas žavi gyvybe, spalvomis, gera nuotaika.  Nors šįmet pavasaris vėluojantis ir šaltas, suvaržytas karantino apribojimų, o gimnazijos mokiniai mokosi nuotoliniu būdu, tačiau šv. Velykų laukimas buvo gana smagus. Dailės ir tecnologijų pamokose (mokytoja Tatjana Kropa) mokiniai turėjo galimybę susipažinti su Užgavėnių tradicijomis bei pasigaminti kaukę, mokėsi, kaip savo rankomis pasidaryti originalių sveikinimo atvirukų ir jais pradžiuginti artimuosius, artėjant Didžiajai savaitei gamino verbas. Svarbiausias šventės simbolis – margutis. Pagonybėje kiaušinis turėjo ypatingą, sakralinę reikšmę – tai kosmoso, gyvybės, vaisingumo simbolis. Per Velykas kiaušiniai buvo marginami siekiant sustiprinti jų magiškąsias galias. Ant kiaušinių lukštų buvo išskutami ar vašku išpiešiami simboliniai raštai – saulutės turėjo užtikrinti pakankamai saulės šviesos ir šilumos augmenijai, žvaigždės – šiltas ir šviesias naktis, žalčiukai padėjo gyvybei greičiau pabusti ir paspartino pavasario atėjimą, kiaušiniai buvo marginami įvairiais augalų, gėlių motyvais, simbolizavusiais žaliuojantį pavasarį ir gausų būsimąjį derlių. Mokiniai taip pat pamokų metu buvo supažindinti su įvairiomis kiaušinių marginimo technikomis ir savo darbeliais nustebino šeimos narius. Tokios pamokos padeda mokiniams giliau pažinti ir suvokti senąsias tradicijas, paaiškina jų svarbą ir prasmę. 

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Vilma Kisielytė – Hancharyk

uo senovės lietuviai pavasarį šventė Gamtos ir visa kas gyva atbudimo, prisikėlimo šventę. Velykos yra šio Didžiojo PrisiNuo enovės lietuviai pavasarį šventė Gamtos ir visa kas gyva atbudimo, prisikėlimo šventę. Velykos yra šio Didžiojo Prisikėlimo sukilninimas ir pakėlimas į žmogaus dvasios lygmenį, kai šventės smaigalys nukreiptas ne į atbundančią Gamtą, o į žmogaus sielos prabudimą ir prisikėlimą. Lietuviškuose Velykų švenčių papročiuose į vieną